با سلام به همه کنکوریکایی ها 

کنکوریکا قصد دارد برای دانش آموزانی که در آزمون گزینه 2 شرکت می کنند یک ویژه برنامه خاص برگزار کند !!

ویژه برنامه چجوریه ؟

ویژه برنامه از 3 قسمت تشکیل شده است :

1. برنامه ریزی : در صفحه شخصی دانش آموزانی که در آزمون گزینه 2 شرکت می کنند یک برنامه مطالعاتی 3 هفته ای قرار داده شده است که می توانند آن را در صفحه شخصی خود آپلود کنند و از آن استفاده کنند. برنامه این 3 هفته با یک روش جدیدی برنامه ریزی شده است. در این برنامه قرار است شما ابتدا دروس تحلیلی مثل ریاضی ،فیزیک ، منظق و… را در هفته اول مطالعه کنید ، در هفته دوم باقیمانده های دروس تحلیلی و دروسی که هم بخش حفظی و هم تحلیلی دارند را مطالعه کنید و درهفته سوم دروس حفظی را مطالعه کنید و مطالب هفته اول و دوم را در این هفته مرور کنید که بتوانید با قدرت در آزمون گزینه دو 28 آذر شرکت کنید 

2. آزمون های هفتگی : در پایان هر هفته آزمون های هفتگی منطبق بر مباحث جدول زیر برای شما در نظر گرفته شده است که بتوانید مطالعات خود را تحلیل کنید و نقاط ضعف خود را برطرف کنید. 

3. مشاوره مکتوب : مهمترین بخش این ویژه برنامه مشاوره مکتوبی هست که قرار است به صورت رایگان برای دانش آموزان ارسال بشود . برای دریافت این برنامه شما باید ثبت مطالعه و تعداد تست را به صورت کامل در هر هفته انجام بدهید. شنبه های هرهفته با توجه به مطالعه شما در طول آن هفته و نتیجه آزمون روز جمعه شما مشاوره مکتوب کنکوریکا برای شما ارسال خواهد شد . 

منتظر حضور شما در این ویژه برنامه هستیم

ویژه برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *