قوانین استفاده از برنامه مروری دوازدهم منطبق بر قلم چی 14 آذر :

1.  ثبت نام در سایت کنکوریوم (نحوه ثبت نام در سایت کنکوریکا)

2. برنامه ریزی برای دوهفته آینده در سایت توسط خود دانش آموز یا استفاده از برنامه جمع بندی کنکوریکا (نحوه برنامه ریزی در سایت کنکوریکا) ( نحوه دریافت برنامه پیشنهادی)

3. ثبت مطالعه وتعداد تست به صورت روزانه در سایت کنکوریکا ( نحوه ثبت مطالعه و تعداد تست در کنکوریکا)

تبصره 1 : دقت فرمایید در صورت عدم انجام هر یک از موارد فوق شما مجاز به شرکت درآزمون آنلاین شبانگاهی کنکوریکا نخواهد بود. تاریخ آزمون های آنلاین شبانگاهی مطابق جدول زیر است و آزمون ها با توجه به رعایت قوانین بالا برای اعضاء قرار داده خواهد شد

برای شرکت در آزمون های آنلاین حتما فیلم نحوه شرکت در آزمون های آنلاین را مشاهده بفرمایید.(نحوه شرکت در آزمون های آنلاین کنکوریکا)

تبصره 2 : رصد دانش آموزان توسط مشاورین کنکوریکا بصورت روزانه انجام خواهد گرفت بنابراین فقط دانش آموزانی که بصورت منظم برنامه ریزی کرده و ثبت ساعت مطالعه و تعداد تست را در سامانه انجام داده باشند مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.

تبصره 3 : ثبت دقیق و صحیح داده های مطالعاتی برای دانش آموزان عضو بسیار با اهمیت است چرا که قرار دادن نتایج آزمون ها در کنار ساعات مطالعه هر درس می تواند روش های مطالعاتی شما را اصلاح نماید.

تبصره 4 : کسانی که در میانه برنامه جمع بندی به سایت پیوستند اگر از موعدی که به سایت پیوستند برنامه ریزی ، ثبت مطالعه و تعداد تست را انحام بدهند مجاز به شرکت در آزمون های شبانگاهی مطابق برنامه خواهند بود

هر سوال درباره این ویژه برنامه دارید از راه های ارتباطی از ما بپرسید

موفقیت سراغ افرادی می رود که فرصتی برای رفتن به دنبال موفقیت ندارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *